Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Mini Hondos Center Haul


Γεια σας! Τι κάνετε?

Βρήκα λίγο χρόνο και είπα να σας δείξω κάποια πραγματάκια που πήρα από Hondos Center!



Θα ξεκινήσω με τα προϊόντα μακιγιάζ που αγόρασα!

Από τη L’ Oreal πήρα το Infallible matte foundation στην 2η απόχρωση 20 sand. Δεν έχω ακούσει πολύ καλά λόγια για το συγκεκριμένο. Παρόλα αυτά το πήρα και ελπίζω να μην το μετανιώσω. ΤΙΜΗ: 12,96€


Στη συνέχεια αγόρασα ένα διπλό μολύβι χειλιών από TommyG στην απόχρωση 04 (είναι η αγαπημένη μου!). Και οι δύο πλευρές έχουν δύο φοβερές nude- ροδακινί αποχρώσεις! ΤΙΜΗ: 5,08€


Αγόρασα ένα ακόμη μολύβι από Seventeen στην απόχρωση 30 nude- peach. Κάτι έχω πάθει με τις αποχρώσεις αυτές! Το συγκεκριμένο είναι από τη σειρά Super smooth Waterproof & Longstay. Περιέχει βιταμίνη Ε και jojoba oil. ΤΙΜΗ: 5,10€


Στη συνέχεια αγόρασα ένα Dry Shampoo από Batiste με άρωμα λουλουδιών. Δεν ήξερα ότι το είχαν φέρει στα Hondos Center και χάρηκα όταν το είδα στα ράφια! Η τιμή του ήταν με έκπτωση στα 3,16 από 3,95€.


Επόμενο προϊόν που αγόρασα είναι ένα προϊόν 3 σε 1 – shower gel, shampoo & bubble bath από Possibility. Είναι στα 525ml και η συσκευασία του είναι πολύ πρωτότυπη αφού στο μπροστινό μέρος είναι γραμμένη μία συνταγή για το γλυκό στο οποίο απευθύνεται! Εγώ πήρα το lemon cheesecake.  Το συγκεκριμένο προϊόν βολεύει πολύ για ταξίδια. ΤΙΜΗ: 2,95€


Κάτι τελευταίο που πήρα είναι τα φύλλα που απορροφούν τη λιπαρότητα από cettua. Η συγκεκριμένη συσκευασία περιέχει 50 φύλλα. ΤΙΜΗ: 2,76€


Αυτές ήταν οι αγορές μου από Hondos Center!!!



Θα χαρώ πολύ να μου πείτε τη γνώμη σας για τα προϊόντα αυτά..


Φιλιά πολλά!!

Σχόλια

  1. Το Shampoo από Possibility πρέπει να μυρίζει υπέροχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μυρίζει πολύ όμορφα!! Ελπίζω να είναι ωραίο και στην εφαρμογή του..Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  2. Δοκίμασα σε δείγμα το Infallible matte foundation και έμεινα πολύ ευχαριστημένη! Με γεια σου, να τα χαρείς :)

    Φιλάκια ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!! το δοκίμασα κι εγώ το απόγευμα και μπορώ να πω ότι μου άρεσε αρκετά..Φιλάκια πολλά..

      Διαγραφή
  3. Και εγώ τα ίδια φύλλα για λιπαρότητα χρησιμοποιώ και είμαι πολύ ευχαριστημένη. Το foundation από loreal το δοκίμασα σε ένα μικρό δείγμα όμως αλλά δεν μου άρεσε και τόσο. Να μας πεις και εσύ την άποψή σου. Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το έχω δοκιμάσει μόνο μία φορά και απ' ότι κατάλαβα σε λιπαρά δέρματα θα στρώνει πολύ καλά σε ξηρά δεν υπάρχει περίπτωση.. Θα σου πω την άποψή μου μόλις το δοκιμάσω καλύτερα!! Πάντως την πρώτη φορά έμεινα αρκετά ευχαριστημένη!! Φιλιά Άννα μου!!

      Διαγραφή
  4. Να τα χαρείς όλα! Αν θες στο μέλλον κάνε ένα post με θέμα το μεικαπ της L' OREAL, πες μας εντυπώσεις....
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!! Μόλις θα έχω ολοκληρωμένη άποψη θα σας πω τη γνώμη μου!! :) Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  5. Με' γεια σου κοριτσάκι μου! Πολύ όμορφες αγορές! Τα Batiste τα αγαπώ ιδιαιτέρως και χαίρομαι που τα βρίσκουμε πλέον και στα Hondos Center! Τα Possibility τα έχω δει εδώ και λίγο καιρό, αλλά δεν τα έχω δοκιμάσει. Φαίνονται πολύ ενδιαφέροντα και πραγματικά ανυπομονώ να μας πεις πώς σου φάνηκε το συγκεκριμένο!! Φιλιά πολλά και καλό μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ κοριτσάκι μου!! Ανυπομονώ να δοκιμάσω το Possibility. Σίγουρα θα σας πω την άποψή μου!! Φιλάκια πολλά!! Καλό μήνα!!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ohh la la! Unboxing - ofarmakopoiosmou.gr

Γεια σας!! Τί κάνετε; Πώς τα περνάτε; Με καλοκαιρινή διάθεση πλέον είμαι και πάλι εδώ για να μοιραστώ μαζί σας ένα νέο προϊόν που έφτασε στα χέρια μου! Σήμερα θα δούμε ένα προϊόν που έλαβα από το ηλεκτρονικό φαρμακείο   ofarmakopoiosmou.gr  το οποίο φαίνεται εξαιρετικά ενδιαφέρον. Το προϊόν αυτό είναι το  Synchroline Synchrovit C  το οποίο θα βρεις   εδώ  . Το συγκεκριμένο προϊόν είναι ένας συμπυκνωμένος αντιγηραντικός ορός με βιταμίνη C, SOD  & Zinc. Υπόσχεται αντιρυτιδική προστασία και συνίσταται για ηλικίες 35 ετών και άνω ( Μπορεί να χρησιμοποιηθεί όμως κι από μικρότερες ηλικίες ανάλογα με τις ανάγκες σας). Ο ορός αυτός υπόσχεται ότι σε  μόλις 30 ημέρες θεραπείας  καθημερινής βάσεως ελέγχει τη χρονογήρανση και φωτογήρανση, μειώνει τις ρυτίδες καθώς και τις γραμμές έκφρασης. Ακόμη βελτιώνει την υφή και τον τόνο του δέρματος ενώ παράλληλα του χαρίζει ενυδάτωση.  Η χρήση που συνίσταται είναι 1-2 φορές την ημέρα ανάλογα με το βαθμό της φωτογήρανσης. Η κάθε συσκευασ

I Love Nude – Essence – Review

Γεια σας!! Τι κάνετε? Το σημερινό post είναι αφιερωμένο σε μία αγαπημένη εταιρεία πολλών από εμάς, την Essence και ειδικότερα στη σειρά « I love nude » που κυκλοφόρησε πρόσφατα. Από τη συγκεκριμένη σειρά δοκίμασα τέσσερα προϊόντα μέσα από το b ( v ) loggers challenge που έκανε η Εύα από το http://fabandglowing.blogspot.gr/ H Εύα λοιπόν μέσα από το b ( v ) loggers challenge δίνει την ευκαιρία να δοκιμάσουμε προϊόντα που μόλις έχουν κυκλοφορήσει και να πούμε την άποψή μας. Έτσι λοιπόν είχα κι εγώ την ευκαιρία να δοκιμάσω μερικά προϊόντα της νέας αυτής σειράς!! Όπως είναι φανερό κι από το όνομα της νέα σειράς ( I love nude ) , η Essence δημιούργησε μία συλλογή με ποικιλία nude αποχρώσεων. Εγώ είμαι κορίτσι του nude ! Το προτιμώ στις περισσότερες περιπτώσεις. Γενικώς θεωρώ τα χρώματα αυτά σταθερή αξία!! Τα 4 nude προϊόντα που δοκίμασα είναι τα εξής: 1.      Essence XXXL nude lip gloss 06 Soft Almond 2.     Essence I love trends 03 I ‘m lost in y

Unboxing/Review - ofarmakopoiosmou.gr

Γεια σας!!  Στο σημερινό post  θα σας μιλήσω για δύο προϊόντα που έλαβα και δοκίμασα από το ηλεκτρονικό φαρμακειο  ofarmakopoiosmou.gr  για το οποίο σας είχα μιλήσει σε προηγούμενο post! (δες  εδώ )  Τα προϊόντα λοιπόν για τα οποία θα σας μιλήσω είναι η κρέμα προσώπου από Bepanthol καθώς και το νεράκι micellar απο Cleria .  H κρέμα προσώπου της Bepanthol εμπεριέχει προβιταμίνη B5 και άλλα θρεπτικά συστατικά. Υπόσχεται ότι αναπλάθει και ενυδατώνει την επιδερμίδα του προσώπου ενώ δεν αφήνει λιπαρότητα! Η αποψή μου για τη συγκεκριμένη κρέμα είναι αρκετά καλή. Ταίριαξε αρκετά στο δέρμα μου και ως βάση για το μακιγιαζ μου. Είναι μια ελαφριά κρέμα που ενυδατώνει το δέρμα και το κάνει πιο λαμπερό. Θεωρώ λοιπόν πως οι ξηρές ειδικά επδερμίδες θα τη λατρέψουν.  Το επόμενο προϊόν που δοκίμασα είναι το νερό micellair από τη σειρά cleria της Pharmasept.. Ένα νεράκι που αφαιρει τους ρύπους και το μακιγιαζ ενώ παράλληλα αφήνει μια πολύ ωραία αίσθηση στο δέρμα χωρίς ν