Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Empties #1

Γεια σας!! Τι κάνετε??

Σήμερα θα σας μιλήσω για κάποια προϊόντα τα οποία τελείωσα!! Συνήθως τα πετάω κατευθείαν αλλά αυτή τη φορά τα κράτησα για να σας τα δείξω!!





Τα προϊόντα που τελείωσα είναι τα  εξής:





Αρχικά τελείωσα δύο αφρόλουτρα!! Το ένα από την εταιρεία Papoutsanis και το άλλο από την Bioten. Το πρώτο είναι από τη σειρά Aromatics το MUSK με βανίλια Μαδαγασκάρης. Αγαπημένη έντονη γλυκιά μυρωδιά που διαρκεί πολύ στο δέρμα μου!!Είναι αρκετά ενυδατικό και δεν έχει δημιουργήσει κάποια έξαρση στο δέρμα μου!! Επόμενο από Bioten είναι το cocoa butter & macadamia το οποίο έχει επίσης μία υπέροχη μυρωδιά και σου έρχεται να το φας!! Είναι χωρίς parabens. Στο δέρμα μου το νιώθω μια χαρά! Το ενυδατώνει αρκετά καλά.. Και τα δύο είναι πολύ ωραία αφρόλουτρα! Αρκετά οικονομικά και με ωραίες μυρωδιές!! Κάνουν αρκετό αφρό και νιώθω ότι καθαρίζουν αρκετά καλά την επιδερμίδα μου!! Σίγουρα θα τα ξαναγοράσω!



Επόμενα προϊόντα που τελείωσα είναι δύο αφροί ξυρίσματος και ένα ξηρό σαμπουάν. Δοκίμασα για πρώτη φορά τον αφρό ξυρίσματος της Gillette σε συνεργασία με την Olay. Εννοείται ότι έκανε μια χαρά τη δουλειά του. Άφηνε αρκετά λεία την επιδερμίδα! Παρόλα αυτά δεν ξέρω αν θα τον ξαναπάρω σύντομα γιατί ο δεύτερος αφρός που τελείωσα από Bic (Soleil Lady gel) με αφήνει πιο ευχαριστημένη. Έχω χρησιμοποιήσει πάρα πολλές συσκευασίες από τον συγκεκριμένο. Κάνει πολύ καλή δουλειά και ενυδατώνει πολύ την επιδερμίδα μου.. Επίσης είναι πιο οικονομικός οπότε θα προτιμήσω αυτόν. Το Dry Shampoo που χρησιμοποίησα είναι από την εταιρεία Girlz Only. Είναι στη μωβ συσκευασία ( hazy Days). Το συγκεκριμένο θα πω ότι απλά με έχει ενθουσιάσει. Το χρησιμοποιούσα τη δεύτερη μέρα για να δώσω όγκο στα μαλλιά μου!! Έδινε μια χαρά όγκο, μύριζε πολύ όμορφα και δεν άφηνε καθόλου ασπράκια στα μαλλιά μου. Μου άρεσε πάρα πολύ το συγκεκριμένο.






Κάτι ακόμα που τελείωσα είναι ένα αρωματάκι από την εταιρεία Korres. Είναι στην κίτρινη συσκευασία και αποτελείται από  White tea, Bergamot & Freesia. Όμορφη δροσερή, λουλουδένια και λίγο φρουτένια μυρωδιά, ιδανική για πρωινά και τώρα για καλοκαίρι!! Η διάρκεια του ήταν περίπου 4-5 ώρες!! Μου άρεσε. Δεν θα το ξαναπάρω όμως γιατί θέλω να δοκιμάσω και κάποιες άλλες μυρωδιές από τη συγκεκριμένη σειρά!!
Επόμενο είναι ένα scrub από apivita! Συγκεκριμένα είναι το gel ήπιας απολέπισης με βερίκοκο.  Τρελαίνομαι για τη μυρωδιά βερίκοκο. Είναι πολύ έντονη και δροσερή! Αν και είναι για ήπια απολέπιση, οι κόκκοι του κάνουν βαθιά απολέπιση. Σίγουρα θα το ξαναπάρω! Η συσκευασία του άλλαξε οπότε την επόμενη φορά θα το πάρω στην νέα του συσκευασία!
Ένα ακόμη προϊόν από apivita είναι το lip care με ρόδι. Ενυδατώνει πολύ τα χείλη. Το χρησιμοποιώ κυρίως κάθε βράδυ. Είναι πολύ καλό αλλά δεν μου αρέσει πολύ η μυρωδιά του. Σίγουρα προτιμώ κάποια άλλα από την συγκεκριμένη σειρά!!




Στη συνέχεια τελείωσα κι ένα κουτί από τις σερβιέτες ΜΟΧΙΕ. Η συσκευασία αρχικά περιλάμβανε κι ένα τσίγκινο κουτάκι για την τσάντα το οποίο είναι πολύ πρακτικό και υγιεινό. Πέρα από την ωραία συσκευασία εντυπωσιάστηκα και με το περιεχόμενο. Είναι πολύ απαλές, ανάλαφρες και δεν μου δημιούργησαν καμία ευαισθησία. Σίγουρα θα τις ξαναπάρω!



Τελευταίο προϊόν που τελείωσα είναι μια οδοντόκρεμα από την Oral-B. Τη συγκεκριμένη την είχα δοκιμάσει σε ένα δειγματάκι που είχα βρει σε μια παραγγελία μου από ηλεκτρονικό φαρμακείο. Μου άρεσε πάρα πολύ κι έτσι την αγόρασα. Μόλις μου τελείωσε την αντικατέστησα αμέσως!! Υπόσχεται έξτρα λεύκανση για ένα υγιές χαμόγελο..Θεωρώ ότι στα δικά μου δόντια λειτουργεί.





Αυτά λοιπόν ήταν τα προϊόντα που τελείωσα τον τελευταίο καιρό! Πώς σας φάνηκαν?? Έχετε δοκιμάσει κι εσείς κάτι από αυτά??

                                                                     
                                                                                     Φιλάκια Πολλά!!!

Σχόλια

  1. Πολυ ωραια τα empties σου! το αφρολουτρο απο Παπουτσανι θλω πολυ ν το δοκιμασω,της bioten ειναι συνεχεια στο μπανιο μ (αγαπη της μαμας χδ) Την οδοντοκρεμα την εχω κι εγω αλλα δεν την πολυ χρησιμοποιω γιατι μου αφηνει μια πολυ ασχημη αισθηση στο στομα :/ φιλιαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!! :) Πολύ ωραία και τα δύο αφρόλουτρα!! Αφήνει όντως μία αίσθηση στο στόμα.Εμένα δεν με ενοχλεί καθόλου το αντίθετο θα έλεγα!! Φιλάκια πολλά!! :):)

      Διαγραφή
  2. Και τα δύο αφρόλουτρα που τελείωσες είναι εκπληκτικά! Ο αφρός ξυρίσματος της Gillette μου άρεσε αλλά δεν ένιωσα να κάνει κάτι το διαφορετικό σε σχέση με άλλους που έχω δοκιμάσει. Φιλάκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ ωραία!! Κι εγώ σχεδόν τα ίδια με τον αφρό γι αυτό δεν θα τον πάρω σύντομα..Προτιμώ άλλους.. Φιλάκια πολλά!! :)

      Διαγραφή
  3. Είχα το αφρόλουτρο από αυτή τη σειρά του Κορρέ παλιότερα και το είχα λιώσει, μυρίζει πολύ ωραία! Σίγουρα θέλω να πάρω και το άρωμα κάποια στιγμή! Φιλάκια Ντέμυ μου! :) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ ωραίο ειδικά τώρα για καλοκαιράκι!! Φιλιά πολλά Σταυρούλα μου!! <3

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ohh la la! Unboxing - ofarmakopoiosmou.gr

Γεια σας!! Τί κάνετε; Πώς τα περνάτε; Με καλοκαιρινή διάθεση πλέον είμαι και πάλι εδώ για να μοιραστώ μαζί σας ένα νέο προϊόν που έφτασε στα χέρια μου! Σήμερα θα δούμε ένα προϊόν που έλαβα από το ηλεκτρονικό φαρμακείο   ofarmakopoiosmou.gr  το οποίο φαίνεται εξαιρετικά ενδιαφέρον. Το προϊόν αυτό είναι το  Synchroline Synchrovit C  το οποίο θα βρεις   εδώ  . Το συγκεκριμένο προϊόν είναι ένας συμπυκνωμένος αντιγηραντικός ορός με βιταμίνη C, SOD  & Zinc. Υπόσχεται αντιρυτιδική προστασία και συνίσταται για ηλικίες 35 ετών και άνω ( Μπορεί να χρησιμοποιηθεί όμως κι από μικρότερες ηλικίες ανάλογα με τις ανάγκες σας). Ο ορός αυτός υπόσχεται ότι σε  μόλις 30 ημέρες θεραπείας  καθημερινής βάσεως ελέγχει τη χρονογήρανση και φωτογήρανση, μειώνει τις ρυτίδες καθώς και τις γραμμές έκφρασης. Ακόμη βελτιώνει την υφή και τον τόνο του δέρματος ενώ παράλληλα του χαρίζει ενυδάτωση.  Η χρήση που συνίσταται είναι 1-2 φορές την ημέρα ανάλογα με το βαθμό της φωτογήρανσης. Η κάθε συσκευασ

I Love Nude – Essence – Review

Γεια σας!! Τι κάνετε? Το σημερινό post είναι αφιερωμένο σε μία αγαπημένη εταιρεία πολλών από εμάς, την Essence και ειδικότερα στη σειρά « I love nude » που κυκλοφόρησε πρόσφατα. Από τη συγκεκριμένη σειρά δοκίμασα τέσσερα προϊόντα μέσα από το b ( v ) loggers challenge που έκανε η Εύα από το http://fabandglowing.blogspot.gr/ H Εύα λοιπόν μέσα από το b ( v ) loggers challenge δίνει την ευκαιρία να δοκιμάσουμε προϊόντα που μόλις έχουν κυκλοφορήσει και να πούμε την άποψή μας. Έτσι λοιπόν είχα κι εγώ την ευκαιρία να δοκιμάσω μερικά προϊόντα της νέας αυτής σειράς!! Όπως είναι φανερό κι από το όνομα της νέα σειράς ( I love nude ) , η Essence δημιούργησε μία συλλογή με ποικιλία nude αποχρώσεων. Εγώ είμαι κορίτσι του nude ! Το προτιμώ στις περισσότερες περιπτώσεις. Γενικώς θεωρώ τα χρώματα αυτά σταθερή αξία!! Τα 4 nude προϊόντα που δοκίμασα είναι τα εξής: 1.      Essence XXXL nude lip gloss 06 Soft Almond 2.     Essence I love trends 03 I ‘m lost in y

Unboxing/Review - ofarmakopoiosmou.gr

Γεια σας!!  Στο σημερινό post  θα σας μιλήσω για δύο προϊόντα που έλαβα και δοκίμασα από το ηλεκτρονικό φαρμακειο  ofarmakopoiosmou.gr  για το οποίο σας είχα μιλήσει σε προηγούμενο post! (δες  εδώ )  Τα προϊόντα λοιπόν για τα οποία θα σας μιλήσω είναι η κρέμα προσώπου από Bepanthol καθώς και το νεράκι micellar απο Cleria .  H κρέμα προσώπου της Bepanthol εμπεριέχει προβιταμίνη B5 και άλλα θρεπτικά συστατικά. Υπόσχεται ότι αναπλάθει και ενυδατώνει την επιδερμίδα του προσώπου ενώ δεν αφήνει λιπαρότητα! Η αποψή μου για τη συγκεκριμένη κρέμα είναι αρκετά καλή. Ταίριαξε αρκετά στο δέρμα μου και ως βάση για το μακιγιαζ μου. Είναι μια ελαφριά κρέμα που ενυδατώνει το δέρμα και το κάνει πιο λαμπερό. Θεωρώ λοιπόν πως οι ξηρές ειδικά επδερμίδες θα τη λατρέψουν.  Το επόμενο προϊόν που δοκίμασα είναι το νερό micellair από τη σειρά cleria της Pharmasept.. Ένα νεράκι που αφαιρει τους ρύπους και το μακιγιαζ ενώ παράλληλα αφήνει μια πολύ ωραία αίσθηση στο δέρμα χωρίς ν