Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Lipsticks and nail polishes for Fall/Winter 2015-2016 // Collab with CityLifeAllAboutYou !!


Γεια σας!! Τι μου κάνετε?? Πάλι έχουμε αρκετό καιρό να τα πούμε. Σήμερα όμως σας έχω ένα ποστ σε συνεργασία με το Blog της γλυκιάς Γεωργίας «citylifeallaboutyou» (εδώόπου θα σας παρουσιάσουμε 5 αγαπημένα κραγιόν και 5 αγαπημένα βερνίκια  νυχιών για τους κρύους μήνες! 
Αφήσαμε πλέον τα ζωντανά χρώματα του καλοκαιριού και μπήκαμε στα πιο μουντά όπως προστάζει κι ο καιρός…




Αρχικά θα σας δείξω τις δικές μου προτάσεις για τα χείλη! Πάμε να τις δούμε.
Τα πέντε κραγιόν που επιλέγω συχνά και αγαπώ ιδιαίτερα αυτούς τους μήνες είναι τα ακόλουθα:




Αρχικά θα ξεκινήσω με ένα nude κραγιόν γιατί ξέρετε πόσο τα αγαπώ. Το θεωρώ ιδανικό για αυτή την εποχή. Ταιριάζει με όλα τα μακιγιάζ. Το κραγιόν αυτό είναι το Bare it all από Wet & Wild. Είναι ένα nude με καφέ υποτόνους, αρκετά ματ, χωρίς να κάθεται βαρύ στα χείλη. Τα nude κραγιόν φέτος θα φορεθούν πολύ, οπότε πιστεύω ότι είναι ιδανικό και ανταποκρίνεται στη νέα τάση!




Ένα άλλο κραγιόν που θεωρώ ιδανικό για την εποχή αυτή είναι από τη ματ σειρά της Essence το 06 Barely There. Άλλο ένα φυσικό αλλά πιο σκούρο  χρώμα. Ιδανικό για όλες τις ώρες. Δεν είναι τόσο ματ όσο το προηγούμενο αλλά στρώνει πολύ όμορφα στα χείλη. Είναι ένα καφέ- berry χρώμα.




Ας περάσω και μια πιο σκούρα επιλογή που είναι το κραγιόν Amorous (Satin) από Mac, το οποίο έχει βυσσινί και μωβ υποτόνους. Αν και είναι σκούρο χρώμα, είναι ευκολοφόρετο. Στρώνει πολύ ωραία στα χείλη. Γενικώς η satin formula στα κραγιόν mac είναι αγαπημένη.



Τέταρτο κραγιόν είναι ένα βαθύ  κόκκινο χρώμα που βρήκα στο φθινοπωρινό cherrybox. Είναι το cherry pie από So! Beauty. Είναι ένα ματ αλλά όχι πολύ ξηρό κραγιόν, που στρώνει εύκολα στα χείλη!

Τελευταία επιλογή είναι από τα liquid mat lipstick της Erre Due το νούμερο 105. Είναι ένα πολύ σκούρο μωβ. Φανταστικό χρώμα αν και λίγο δύσκολο. Απλώνεται εύκολα και μόλις στεγνώσει διαρκεί για ώρες. Είναι ένα αρκετά ματ κραγιόν.



Εδώ θα δείτε τα swatches των κραγιόν μαζί!!



Αυτές ήταν λοιπόν οι  δικές μου 5 προτάσεις για τα χείλη. 5 ακόμα θα βρείτε και στο ποστ της Γεωργίας .





Ας περάσουμε τώρα και στα νύχια να δούμε αγαπημένα βερνίκια και χρώματα!!




Πρώτο βερνίκι είναι από Aden το  no78. Είναι ένα τέλειο βυσσινί χρώμα με πολύ καλή διάρκεια στα νύχια!!

Επόμενο βερνίκι είναι από Deborah Milano στην απόχρωση Α142. Είναι ένα γκρι-μπεζ χρώμα. Το ιδανικό για τις φορές που δεν θέλουμε κάτι τόσο έντονο αλλά ταυτόχρονα κάτι chic. Το είχα βρει σε ένα κουτί Glowbox κι από τότε έγινε λατρεία.

Τρίτο βερνίκι είναι από την εταιρεία Radiant Lasting Shine το no109.  Είναι ένα ιδιαίτερο χρώμα με μπλε και γκρι υποτόνους. Ένα όμορφο πετρόλ χρώμα.

Τέταρτο βερνίκι είναι το 735 Hot Coco από την εταιρεία  Essie. Είναι ένα ψυχρό καφέ χρώμα. Αγαπημένο χρώμα το καφέ για αυτή την περίοδο.

Πέμπτο και τελευταίο είναι ένα μπορντώ χρώμα από  Maybelline Color Show by Colordrama  no352 Downtown Red. Το χρώμα του είναι κλασική αξία.






Αυτές ήταν λοιπόν οι προτάσεις μου και για τα βερνίκια. Πείτε μου κι εσείς τους χρωματισμούς που επιλέγετε στα χείλη και στα νύχια κι αν έχετε κάτι να μου προτείνετε.


Στο blog της Γεωργίας θα υπάρχουν οι υπόλοιπες προτάσεις!! Να το επισκεφθείτε για να τις δείτε..

Αυτά από εμένα!! Τα λέμε σύντομα! Να περνάτε καλά.

Φιλάκια πολλά!!


Σχόλια

  1. Μου άρεσαν οι προτάσεις της Γεωργίας, όπως και οι δικές σου Δήμητρά μου! Φέτος λέω να πάρω κανένα σκούρο μοβ όπως το 28 από τα velvet matte, μου έχει κολλήσει! ;) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Σταυρούλα μου!!Πραγματικά έχει πολύ ιδιαίτερο χρώμα.. Αυτό μου αρέσει και μένα πολύ από τα νέα χρώματα της golden rose!! φιλιά πολλά <3

      Διαγραφή
  2. Τα κραγιονάκια είναι υπέροχα! Το 105 της Εrre Due το ήθελα κι εγώ, αλλά σε κανένα κατάστημα δεν το έβρισκα.... Φιλιά πολλά κούκλα! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ κοπέλα μου!! Είναι ωραίο χρώμα το 105!! Εύχομαι να το βρεις!! Φιλάκιαααα.. <3

      Διαγραφή
  3. Πωπω το amorous φαίνεται τέλειο, κ δεν το είχα προσέξει ποτέ σαν χρώμα! xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι τέλειο πραγματικά σου το προτείνω ανεπιφύλακτα!! Φιλάκιααα <3

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ohh la la! Unboxing - ofarmakopoiosmou.gr

Γεια σας!! Τί κάνετε; Πώς τα περνάτε; Με καλοκαιρινή διάθεση πλέον είμαι και πάλι εδώ για να μοιραστώ μαζί σας ένα νέο προϊόν που έφτασε στα χέρια μου! Σήμερα θα δούμε ένα προϊόν που έλαβα από το ηλεκτρονικό φαρμακείο   ofarmakopoiosmou.gr  το οποίο φαίνεται εξαιρετικά ενδιαφέρον. Το προϊόν αυτό είναι το  Synchroline Synchrovit C  το οποίο θα βρεις   εδώ  . Το συγκεκριμένο προϊόν είναι ένας συμπυκνωμένος αντιγηραντικός ορός με βιταμίνη C, SOD  & Zinc. Υπόσχεται αντιρυτιδική προστασία και συνίσταται για ηλικίες 35 ετών και άνω ( Μπορεί να χρησιμοποιηθεί όμως κι από μικρότερες ηλικίες ανάλογα με τις ανάγκες σας). Ο ορός αυτός υπόσχεται ότι σε  μόλις 30 ημέρες θεραπείας  καθημερινής βάσεως ελέγχει τη χρονογήρανση και φωτογήρανση, μειώνει τις ρυτίδες καθώς και τις γραμμές έκφρασης. Ακόμη βελτιώνει την υφή και τον τόνο του δέρματος ενώ παράλληλα του χαρίζει ενυδάτωση.  Η χρήση που συνίσταται είναι 1-2 φορές την ημέρα ανάλογα με το βαθμό της φωτογήρανσης. Η κάθε συσκευασ

I Love Nude – Essence – Review

Γεια σας!! Τι κάνετε? Το σημερινό post είναι αφιερωμένο σε μία αγαπημένη εταιρεία πολλών από εμάς, την Essence και ειδικότερα στη σειρά « I love nude » που κυκλοφόρησε πρόσφατα. Από τη συγκεκριμένη σειρά δοκίμασα τέσσερα προϊόντα μέσα από το b ( v ) loggers challenge που έκανε η Εύα από το http://fabandglowing.blogspot.gr/ H Εύα λοιπόν μέσα από το b ( v ) loggers challenge δίνει την ευκαιρία να δοκιμάσουμε προϊόντα που μόλις έχουν κυκλοφορήσει και να πούμε την άποψή μας. Έτσι λοιπόν είχα κι εγώ την ευκαιρία να δοκιμάσω μερικά προϊόντα της νέας αυτής σειράς!! Όπως είναι φανερό κι από το όνομα της νέα σειράς ( I love nude ) , η Essence δημιούργησε μία συλλογή με ποικιλία nude αποχρώσεων. Εγώ είμαι κορίτσι του nude ! Το προτιμώ στις περισσότερες περιπτώσεις. Γενικώς θεωρώ τα χρώματα αυτά σταθερή αξία!! Τα 4 nude προϊόντα που δοκίμασα είναι τα εξής: 1.      Essence XXXL nude lip gloss 06 Soft Almond 2.     Essence I love trends 03 I ‘m lost in y

THE BODY SHOP 'BANANA' Truly Nourishing Hair Mask

Στο σημερινό post θα σας πω την άποψη μου σχετικά με τη μάσκα μαλλιών Banana από The Body Shop. Γενικώς το θέμα με τις μάσκες μαλλιών με απασχλεί πολύ!! Τα μαλλιά μου χρειάζονται ιδιαίτερη προσοχη για να παραμείνουν υγιή.. Έτσι καταφεύγω σε πολλές μάσκες μαλλιών για να δω αν μπορούν να καλύψουν τις απαιτητικές ανάγκες μου!! Η μάσκα 'BANANA' είναι η τελευταία μου ανακάλυψη και αγορά! Αυτό που μου κέντρισε το ενδιαφέρον και με έκανε να την αγοράσω ειναι τα φυσικά συστατικά της, η μυρωδιά μπανάνας καθώς και το ότι απευθύνεται σε κανονικά προς ξηρά μαλλιά.. Η συγκεκριμένη μάσκα υπόσχεται ότι χρησιμοποιείται για θρέψη χωρίς όμως να βαραίνει τα μαλλιά μας! Περιέχει πολτό από βιολογικές μπανάνες από το Εκουαδόρ  όπως και έλαιο Brazil nut από το Περού. Η χρήση της συνίσταται μία φορά την εβδομάδα για τουλάχιστον 5 λεπτά. Η κοπέλα στο κατάστημα μου πρότεινε να τη χρησιμοποιώ και περισσότερες φορές αλλά για 1-2 λεπτά.    Έτσι μετά από 1 μήνα χρήσης έχω να σας πω