Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

My make up collection // Part 1 (προϊόντα φρυδιών)

Γεια σας γεια σας και Καλό Μήνα σας εύχομαι!!

Τι κάνετε? Έχουμε πολύ καιρό να τα πούμε αλλά δυστυχώς μου είχε χαλάσει ο υπολογιστής. Ευτυχώς όμως τον έφτιαξα και είμαι πάλι εδώ! :) :) :)

Σήμερα σκέφτηκα να σας δείξω τα προϊόντα φρυδιών που έχω στη συλλογή μου.. Μου αρέσει πολύ να βλέπω τέτοια post ή βίντεο, οπότε σκέφτηκα κι εγώ να σας τα δείξω. Για να μην βγει τεράστιο το post αποφάσισα να σας τα δείχνω ανά κατηγορίες. Πρώτη κατηγορία λοιπόν αποφάσισα να είναι τα προϊόντα που έχω τη συγκεκριμένη περίοδο στην συλλογή  μου για τα φρύδια, οπότε πάμε να τα δούμε!!




Αυτά λοιπόν είναι όλα τα προϊόντα που έχω για τα φρύδια μου!Όλα τα λατρεύω. Ίσως το μόνο που δεν θα αγόραζα ξανά είναι το μολύβι από benefit. 

Ελπίζω να σας άρεσε το συγκεκριμένο post! Aν σας άρεσε θα χαρώ να μου γράψετε ποιο θα θέλατε να είναι το επόμενο part!! 
Επίσης θέλω να μου γράψετε το αγαπημένο σας προϊόν για τα φρύδια σε περίπτωση που δεν το έχω δοκιμάσει, να το δοκιμάσω!
Θα τα πούμε στο επόμενο post!!!

Φιλάκιααα...

Demy :)

Σχόλια

  1. Εμένα δεν μου άρεσε η μάσκαρα από essence. Ναι μεν βάφει τα φρύδια, αλλά δεν τα κρατάει στην θέση τους, οπότε δεν θα το αγόραζα ξανά σίγουρα. Φιλιά κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για κάτι καθημερινό εμένα μου είναι μια χαρά αλλά αυτό που είπες δεν το ξέρω γιατί και τίποτα να μη βάλω στα φρύδια μου δεν φεύγουν απ τη θέση τους. Γενικώς προτιμώ μολύβια και gel φρυδιών. Αλλά λόγω τιμής θα το ξαναπάρω. Βέβαια λέω να πάρω την πιο σκούρη απόχρωση γιατί αυτή είναι λίγο ανοιχτή. Πολλά φιλάκια κοπέλα μου. <3

      Διαγραφή
  2. Καλό μήνα Demy! Ένα μολύβι από The Body Shop έχω όλο κι' όλο (δεν δοκιμάζω τελικά πολλά για φρύδια) το οποίο σε λίγο μου τελειώνει και σκέφτομαι να το ξανά αγοράσω. Είναι φυσικό, γεμίζει τα κενά και πολύ μαλακό... ίσως γι' αυτό τελειώνει σχετικά γρήγορα. Αλλά δουλεύετε εύκολα και γι' αυτό μ' αρέσει.... Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα κορίτσι μου!! Ακούγεται πολύ καλό μολύβι. Γενικώς μου αρέσουν πολύ τα μαλακά μολύβια. Θα το έχω υπόψιν μου!! Πολλά φιλιά <3

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ohh la la! Unboxing - ofarmakopoiosmou.gr

Γεια σας!! Τί κάνετε; Πώς τα περνάτε; Με καλοκαιρινή διάθεση πλέον είμαι και πάλι εδώ για να μοιραστώ μαζί σας ένα νέο προϊόν που έφτασε στα χέρια μου! Σήμερα θα δούμε ένα προϊόν που έλαβα από το ηλεκτρονικό φαρμακείο   ofarmakopoiosmou.gr  το οποίο φαίνεται εξαιρετικά ενδιαφέρον. Το προϊόν αυτό είναι το  Synchroline Synchrovit C  το οποίο θα βρεις   εδώ  . Το συγκεκριμένο προϊόν είναι ένας συμπυκνωμένος αντιγηραντικός ορός με βιταμίνη C, SOD  & Zinc. Υπόσχεται αντιρυτιδική προστασία και συνίσταται για ηλικίες 35 ετών και άνω ( Μπορεί να χρησιμοποιηθεί όμως κι από μικρότερες ηλικίες ανάλογα με τις ανάγκες σας). Ο ορός αυτός υπόσχεται ότι σε  μόλις 30 ημέρες θεραπείας  καθημερινής βάσεως ελέγχει τη χρονογήρανση και φωτογήρανση, μειώνει τις ρυτίδες καθώς και τις γραμμές έκφρασης. Ακόμη βελτιώνει την υφή και τον τόνο του δέρματος ενώ παράλληλα του χαρίζει ενυδάτωση.  Η χρήση που συνίσταται είναι 1-2 φορές την ημέρα ανάλογα με το βαθμό της φωτογήρανσης. Η κάθε συσκευασ

I Love Nude – Essence – Review

Γεια σας!! Τι κάνετε? Το σημερινό post είναι αφιερωμένο σε μία αγαπημένη εταιρεία πολλών από εμάς, την Essence και ειδικότερα στη σειρά « I love nude » που κυκλοφόρησε πρόσφατα. Από τη συγκεκριμένη σειρά δοκίμασα τέσσερα προϊόντα μέσα από το b ( v ) loggers challenge που έκανε η Εύα από το http://fabandglowing.blogspot.gr/ H Εύα λοιπόν μέσα από το b ( v ) loggers challenge δίνει την ευκαιρία να δοκιμάσουμε προϊόντα που μόλις έχουν κυκλοφορήσει και να πούμε την άποψή μας. Έτσι λοιπόν είχα κι εγώ την ευκαιρία να δοκιμάσω μερικά προϊόντα της νέας αυτής σειράς!! Όπως είναι φανερό κι από το όνομα της νέα σειράς ( I love nude ) , η Essence δημιούργησε μία συλλογή με ποικιλία nude αποχρώσεων. Εγώ είμαι κορίτσι του nude ! Το προτιμώ στις περισσότερες περιπτώσεις. Γενικώς θεωρώ τα χρώματα αυτά σταθερή αξία!! Τα 4 nude προϊόντα που δοκίμασα είναι τα εξής: 1.      Essence XXXL nude lip gloss 06 Soft Almond 2.     Essence I love trends 03 I ‘m lost in y

Unboxing/Review - ofarmakopoiosmou.gr

Γεια σας!!  Στο σημερινό post  θα σας μιλήσω για δύο προϊόντα που έλαβα και δοκίμασα από το ηλεκτρονικό φαρμακειο  ofarmakopoiosmou.gr  για το οποίο σας είχα μιλήσει σε προηγούμενο post! (δες  εδώ )  Τα προϊόντα λοιπόν για τα οποία θα σας μιλήσω είναι η κρέμα προσώπου από Bepanthol καθώς και το νεράκι micellar απο Cleria .  H κρέμα προσώπου της Bepanthol εμπεριέχει προβιταμίνη B5 και άλλα θρεπτικά συστατικά. Υπόσχεται ότι αναπλάθει και ενυδατώνει την επιδερμίδα του προσώπου ενώ δεν αφήνει λιπαρότητα! Η αποψή μου για τη συγκεκριμένη κρέμα είναι αρκετά καλή. Ταίριαξε αρκετά στο δέρμα μου και ως βάση για το μακιγιαζ μου. Είναι μια ελαφριά κρέμα που ενυδατώνει το δέρμα και το κάνει πιο λαμπερό. Θεωρώ λοιπόν πως οι ξηρές ειδικά επδερμίδες θα τη λατρέψουν.  Το επόμενο προϊόν που δοκίμασα είναι το νερό micellair από τη σειρά cleria της Pharmasept.. Ένα νεράκι που αφαιρει τους ρύπους και το μακιγιαζ ενώ παράλληλα αφήνει μια πολύ ωραία αίσθηση στο δέρμα χωρίς ν