Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Essence Brit - tea Review !!

Γεια σας!!



Όπως θα γνωρίζετε η εταιρεία Essence εκτός από τη βασική σειρά καλλυντικών της, θέτει σε κυκλοφορία και κάποιες άλλες περιορισμένες εκδόσεις με συγκεκριμένη θεματική, οι οποίες βρίσκονται στα καταστήματα για περίπου ένα με δύο μήνες! Τη συγκεκριμένη περίοδο κυκλοφόρησε η σειρά Brit- tea, η οποία αποτελείται από 10 διαφορετικά είδη προϊόντων. Στη συγκεκριμένη σειρά κυριαρχούν μόνο παστέλ χρώματα. Οι συσκευασίες των προϊόντων είναι ιδιαίτερα προσεγμένες σε σχέση πάντα με την τιμή τους!!







Από τα προϊόντα λοιπόν που κυκλοφόρησαν εγώ πήρα την παλέτα σκιών, το ρουζ, την βάση λάμψης και το διπλό πινελάκι ματιών. Οι τιμές όλων των προϊόντων ήταν κάτω από 5€. Το concept της σειράς αυτής μου άρεσε πολύ και ήθελα πολύ να δοκιμάσω τα προϊόντα!
Ας δούμε τα προϊόντα ξεχωριστά!!



1. Αρχικά έχουμε την παλέτα σκιών της συγκεκριμένης σειράς, η οποία αποτελείται από τρεις παστέλ αποχρώσεις. Μία λευκή, μία ροδακινί και μία μοβ. Η συσκευασία είναι πολύ όμορφη και κλείνει μαγνητικά. Και οι τρεις σκιές είναι πολύ ανοιχτές. Έχουν όμως καλή διάρκεια και στρώνουν εύκολα στο μάτι. Σίγουρα όμως η παλέτα αυτή για μένα δεν είναι αρκετή για ένα ταξίδι για παράδειγμα!!




2. Μετά θα περάσω στο ρουζ!! Πραγματικά χαίρεσαι να το βλέπεις. Είναι πολύ όμορφο εξωτερικά. Αλλά δεν μου άρεσε καθόλου σαν χρώμα και εφαρμογή. Είναι πολύ απαλό σαν χρώμα και δεν διαρκεί καθόλου στα μάγουλα. Στην πρώτη μου εφαρμογή που αναμειξα και τα τρία χρώματα έδωσε το αποτέλεσμα πούδρας κι όχι ενός ρουζ. Σίγουρα περίμενα να είναι καλύτερο!!






3. Μετά έχουμε την illuminating base. Είναι μία βάση με λάμψη. Δίνει λάμψη στο δέρμα μου αλλά ήπια θεωρώ. Το μακιγιάζ μου διαρκεί μια χαρά. Δεν μου δημιούργησε σπυράκια - πολύ σημαντικό για μένα. Είναι λεπτόρρευστη και δεν κάθεται βαριά στο δέρμα μου. Μου άρεσε αρκετά η συγκεκριμένη.




4. Τελευταίο προϊόν είναι ένα διπλό πινελάκι για τα μάτια. Είναι ένα καλό πινελάκι. Η σκιά απλώνεται όμορφα. Σίγουρα το βρίσκω μια χαρά για την τιμή του.




Αυτά λοιπόν τα προϊόντα δοκίμασα εγώ από την σειρά brit - tea της Essence.. Δεν απογοητεύτηκα απλώς περίμενα περισσότερα..Εσας πώς σας φάνηκε η συγκεκριμένη σειρά?? Τι δοκιμάσατε από αυτή??

Φιλάκιααα...

Σχόλια

  1. Δεν με ενθουσιασε ιδιαιτερα η σειρα, το μονο που μου εκανε κλικ ηταν το ρουζακι κυριως λογω του ομορφου αναγλυφου. Η αποδοση του ρουζ, οπως λες και εσυ, μετρια. Φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ δεν έμεινα τόσο ευχαριστημένη από τα προϊόντα!! Φιλάκια πολλά Εύα μου!! <3

      Διαγραφή
  2. Εγώ ήθελα να πάρω το ρουζ, αλλά άκουσα αρνητικά σχόλια και χαίρομαι που ήταν Out of stock. Γενικά η essence έχει κάνει πάταγο, αλλά δεν διαρκούν τα προϊόντα της και σταμάτησα να ασχολούμαι μαζί της... Φιλιά κορίτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τον τελευταίο καιρό πήρα και κάποια ακόμη πράγματα από essence και δεν μου άρεσαν τόσο ούτε εκείνα οπότε κι εμένα δεν με ελκύει και πολύ!! Έχει προϊόντα που αξίζουν πραγματικά αλλά είναι λίγα..Φιλιά κορίτσι μου!! <3

      Διαγραφή
  3. Έχω σταματήσει να δοκιμάζω από τέτοιες εταιρείες γιατί τα περισσότερα δεν μου κάθονται καλά και νιώθω ότι πέταξα τα λεφτά μου. Η συγκεκριμένη εταιρεία έχει κάποια προϊόντα που έχω και μου αρέσουν αλλά το θεωρώ τυχαίο... Νομίζω ο ντόρος έχει γίνει για την χαμηλή τιμή. Ξεγελιόμαστε αγοράζουμε και τα πετάμε... Πάντως κορίτσι μου σου εύχομαι να βρεις τρόπο να τα χρησιμοποιήσεις και να τα χαρείς! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γενικώς δεν είχα δοκιμάσει πολλά προϊόντα από essence. Τον τελευταίο καιρό πήρα κάποια. Πάντως από δω και πέρα θα είμαι συγκρατημένη με τα προϊόντα αυτα!! Φιλάκια πολλάααα.. <3

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ohh la la! Unboxing - ofarmakopoiosmou.gr

Γεια σας!! Τί κάνετε; Πώς τα περνάτε; Με καλοκαιρινή διάθεση πλέον είμαι και πάλι εδώ για να μοιραστώ μαζί σας ένα νέο προϊόν που έφτασε στα χέρια μου! Σήμερα θα δούμε ένα προϊόν που έλαβα από το ηλεκτρονικό φαρμακείο   ofarmakopoiosmou.gr  το οποίο φαίνεται εξαιρετικά ενδιαφέρον. Το προϊόν αυτό είναι το  Synchroline Synchrovit C  το οποίο θα βρεις   εδώ  . Το συγκεκριμένο προϊόν είναι ένας συμπυκνωμένος αντιγηραντικός ορός με βιταμίνη C, SOD  & Zinc. Υπόσχεται αντιρυτιδική προστασία και συνίσταται για ηλικίες 35 ετών και άνω ( Μπορεί να χρησιμοποιηθεί όμως κι από μικρότερες ηλικίες ανάλογα με τις ανάγκες σας). Ο ορός αυτός υπόσχεται ότι σε  μόλις 30 ημέρες θεραπείας  καθημερινής βάσεως ελέγχει τη χρονογήρανση και φωτογήρανση, μειώνει τις ρυτίδες καθώς και τις γραμμές έκφρασης. Ακόμη βελτιώνει την υφή και τον τόνο του δέρματος ενώ παράλληλα του χαρίζει ενυδάτωση.  Η χρήση που συνίσταται είναι 1-2 φορές την ημέρα ανάλογα με το βαθμό της φωτογήρανσης. Η κάθε συσκευασ

I Love Nude – Essence – Review

Γεια σας!! Τι κάνετε? Το σημερινό post είναι αφιερωμένο σε μία αγαπημένη εταιρεία πολλών από εμάς, την Essence και ειδικότερα στη σειρά « I love nude » που κυκλοφόρησε πρόσφατα. Από τη συγκεκριμένη σειρά δοκίμασα τέσσερα προϊόντα μέσα από το b ( v ) loggers challenge που έκανε η Εύα από το http://fabandglowing.blogspot.gr/ H Εύα λοιπόν μέσα από το b ( v ) loggers challenge δίνει την ευκαιρία να δοκιμάσουμε προϊόντα που μόλις έχουν κυκλοφορήσει και να πούμε την άποψή μας. Έτσι λοιπόν είχα κι εγώ την ευκαιρία να δοκιμάσω μερικά προϊόντα της νέας αυτής σειράς!! Όπως είναι φανερό κι από το όνομα της νέα σειράς ( I love nude ) , η Essence δημιούργησε μία συλλογή με ποικιλία nude αποχρώσεων. Εγώ είμαι κορίτσι του nude ! Το προτιμώ στις περισσότερες περιπτώσεις. Γενικώς θεωρώ τα χρώματα αυτά σταθερή αξία!! Τα 4 nude προϊόντα που δοκίμασα είναι τα εξής: 1.      Essence XXXL nude lip gloss 06 Soft Almond 2.     Essence I love trends 03 I ‘m lost in y

Unboxing/Review - ofarmakopoiosmou.gr

Γεια σας!!  Στο σημερινό post  θα σας μιλήσω για δύο προϊόντα που έλαβα και δοκίμασα από το ηλεκτρονικό φαρμακειο  ofarmakopoiosmou.gr  για το οποίο σας είχα μιλήσει σε προηγούμενο post! (δες  εδώ )  Τα προϊόντα λοιπόν για τα οποία θα σας μιλήσω είναι η κρέμα προσώπου από Bepanthol καθώς και το νεράκι micellar απο Cleria .  H κρέμα προσώπου της Bepanthol εμπεριέχει προβιταμίνη B5 και άλλα θρεπτικά συστατικά. Υπόσχεται ότι αναπλάθει και ενυδατώνει την επιδερμίδα του προσώπου ενώ δεν αφήνει λιπαρότητα! Η αποψή μου για τη συγκεκριμένη κρέμα είναι αρκετά καλή. Ταίριαξε αρκετά στο δέρμα μου και ως βάση για το μακιγιαζ μου. Είναι μια ελαφριά κρέμα που ενυδατώνει το δέρμα και το κάνει πιο λαμπερό. Θεωρώ λοιπόν πως οι ξηρές ειδικά επδερμίδες θα τη λατρέψουν.  Το επόμενο προϊόν που δοκίμασα είναι το νερό micellair από τη σειρά cleria της Pharmasept.. Ένα νεράκι που αφαιρει τους ρύπους και το μακιγιαζ ενώ παράλληλα αφήνει μια πολύ ωραία αίσθηση στο δέρμα χωρίς ν