Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

What's in my travel makeup bag!!



Γεια σας.. Τι κάνετε??

Εγώ είχα πάει ένα ταξιδάκι και το θεώρησα καλή ευκαιρία να σας δείξω τι προϊόντα μακιγιάζ πήρα μαζί μου.. Γενικώς πάντα παίρνω αρκετά πράγματα μαζί μου γιατί θέλω να νοιώθω ασφάλεια ή ίσως και γιατί τα θέλω όλα μαζί μου!! Αυτή τη φορά όμως με πίεζαν τα 10 κιλά που έπρεπε να είναι η χειραποσκευή μου αφού ταξίδεψα με αεροπλάνο!! Και πάλι βέβαια θεωρώ ότι πήρα αρκετά αλλά όχι τόσο όσα θα έπαιρνα αν είχα την ελευθερία.. Ο λόγος που ταξίδεψα ήταν η ορκωμοσία μου για το μεταπτυχιακό μου, οπότε ήθελα να κάνω ένα πολύ ωραίο μακιγιάζ το οποίο πέτυχα με τα προϊόντα που πήρα μαζί μου!!

Ας δούμε λοιπόν τα προϊόντα:




Αρχικά θα ξεκινήσω από τα προϊόντα βάσης του προσώπου!



Για primer προσώπου πήρα το pore fessional από Benefit και για τα μάτια πήρα από Essence την I love stage. Στη συνέχεια για foundation επέλεξα να πάρω μαζί μου ένα νέο αγαπημένο που είναι το Infallible 24H- Matte από Loreal στην απόχρωση 20 Sand! Για concealer διάλεξα μια νέα μου αγορά, το photo finish από Catrice στην απόχρωση 020 Rosy Beige. Το συγκεκριμένο μου άρεσε πάρα πολύ αλλά με στενοχώρησε το γεγονός ότι περιέχει μόνο 1,8ml.  Τέλος από Mac πήρα την πούδρα studio fix στην απόχρωση NW30. 



Στη συνέχεια για ρουζ-μπρονζερ και highlighter επέλεξα: 
Για ρουζ την παλέτα της sleek Pink Lemonade η οποία περιέχει τρία υπέροχα χρώματα για καλοκαίρι, το ένα είναι σε υγρή μορφή ενώ τα άλλα δύο σε μορφή πούδρας!! 
Στη συνέχεια πήρα to kit από Elf το οποίο περιέχει ένα ρουζ κι ένα bronzer.. Μου αρέσει πολύ! 
Για περισσότερη λάμψη πήρα από TommyG τo Sohal Bronze και από The Body Shop το Honey Bronze στην απόχρωση 01..



Ας περάσουμε στα μάτια:



Από σκιές ματιών πήρα την παλέτα μου Chocolate Bar από την Too Faced, η οποία έχει εκπληκτικά χρώματα τα οποία συνδυάζονται με πολλούς διαφορετικούς τρόπους.. Ακόμη πήρα και μία μονή σκιά από TommyG  στην απόχρωση 1010. Ένα υπέροχο bronze χρώμα!! 


Για τα μάτια ακόμα πήρα:



Την Mascara Ι love extreme crazy volume από Essence και από Urban Decay την Perversion την οποία είχα βρει στην παλέτα μου Naked on the run. Πήρα δύο Eyeliner από Golden Rose, ένα καφέ και ένα πράσινο και πάλι από την Naked on the run το καφέ μολύβι που περιείχε. Τέλος για τα φρύδια διάλεξα το Eye Brow Stylist από Catrice στην απόχρωση 030. 

Και ας περάσουμε στο τελευταίο κομμάτι που είναι τα χείλη: 


Αρχικά πήρα ένα διπλό μολύβι χειλιών από TommyG στην απόχρωση 04. Από Beauty Line Cosmetics πήρα από τη νέα σειρά ένα matte κραγιόν (νομίζω η απόχρωση είναι η 507). Στη συνέχεια από Jordana επέλεξα το νούμερο 48 Pink Passion. Aπό Wet & Wild πήρα την απόχρωση Just Peachy. Από Golden rose velvet matte πήρα δύο αγαπημένες αποχρώσεις, την 05 και την 09. Ακόμη από Beauty Uk πήρα την απόχρωση 3 Snob. Και τέλος από Milani πήρα το 26 nude creme.

Τέλος ας δούμε και τα πινέλα που πήρα:


Από Real Techniques επέλεξα τα τρία πινέλα από την Core Collection και το setting brush. Ακόμη πήρα το πινέλο για foundation από Sephora No 45 και από Mac το 217. 

Ακόμη πήρα το σετάκι για τα μάτια από Ecotools και δύο ακόμη που ήταν σε ένα σετάκι ματιών από κινέζικο site. 




Αυτά λοιπόν ήταν όλα όσα πήρα μαζί μου.. Ήταν αρκετά αλλά ήταν και λόγω της περίστασης!! Πείτε μου πως σας φάνηκαν.. Φιλάκια πολλάααααα!!!

Σχόλια

  1. άκρως απαραίτητα όλα!! Ελπίζω να πέρασες καλά στις διακοπές σου!!! Τα ecotools ματιών τα θέλω!! Φιλιάαα <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου!! Τα πινέλα ματιών είναι πολύ καλά και λόγω μεγέθους βολεύουν πολύ!! Φιλάκια... <3

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Είναι ένα καλό primer αλλά όχι κάτι φοβερό!! Δεν αξίζει πιστεύω για την τιμή του. Είχα αγοράσει το μεγάλο χωρίς να το έχω δοκιμάσει αλλά όταν μου τελειώσει θα κοιτάξω κάποιο άλλο. Έχω ακούσει πολύ καλά λόγια για ένα της Nyx.

      Διαγραφή
  3. Παρα που, ωραία όλα αυτά που πήρες και ζηλεύω πολύ την παλέτα και τα ρουζ από sleek!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ Αλεξάνδρα μου!! :):) Είναι όντως και τα δύο υπέροχα προϊόντα!! Φιλάκια πολλά.. <3

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ohh la la! Unboxing - ofarmakopoiosmou.gr

Γεια σας!! Τί κάνετε; Πώς τα περνάτε; Με καλοκαιρινή διάθεση πλέον είμαι και πάλι εδώ για να μοιραστώ μαζί σας ένα νέο προϊόν που έφτασε στα χέρια μου! Σήμερα θα δούμε ένα προϊόν που έλαβα από το ηλεκτρονικό φαρμακείο   ofarmakopoiosmou.gr  το οποίο φαίνεται εξαιρετικά ενδιαφέρον. Το προϊόν αυτό είναι το  Synchroline Synchrovit C  το οποίο θα βρεις   εδώ  . Το συγκεκριμένο προϊόν είναι ένας συμπυκνωμένος αντιγηραντικός ορός με βιταμίνη C, SOD  & Zinc. Υπόσχεται αντιρυτιδική προστασία και συνίσταται για ηλικίες 35 ετών και άνω ( Μπορεί να χρησιμοποιηθεί όμως κι από μικρότερες ηλικίες ανάλογα με τις ανάγκες σας). Ο ορός αυτός υπόσχεται ότι σε  μόλις 30 ημέρες θεραπείας  καθημερινής βάσεως ελέγχει τη χρονογήρανση και φωτογήρανση, μειώνει τις ρυτίδες καθώς και τις γραμμές έκφρασης. Ακόμη βελτιώνει την υφή και τον τόνο του δέρματος ενώ παράλληλα του χαρίζει ενυδάτωση.  Η χρήση που συνίσταται είναι 1-2 φορές την ημέρα ανάλογα με το βαθμό της φωτογήρανσης. Η κάθε συσκευασ

I Love Nude – Essence – Review

Γεια σας!! Τι κάνετε? Το σημερινό post είναι αφιερωμένο σε μία αγαπημένη εταιρεία πολλών από εμάς, την Essence και ειδικότερα στη σειρά « I love nude » που κυκλοφόρησε πρόσφατα. Από τη συγκεκριμένη σειρά δοκίμασα τέσσερα προϊόντα μέσα από το b ( v ) loggers challenge που έκανε η Εύα από το http://fabandglowing.blogspot.gr/ H Εύα λοιπόν μέσα από το b ( v ) loggers challenge δίνει την ευκαιρία να δοκιμάσουμε προϊόντα που μόλις έχουν κυκλοφορήσει και να πούμε την άποψή μας. Έτσι λοιπόν είχα κι εγώ την ευκαιρία να δοκιμάσω μερικά προϊόντα της νέας αυτής σειράς!! Όπως είναι φανερό κι από το όνομα της νέα σειράς ( I love nude ) , η Essence δημιούργησε μία συλλογή με ποικιλία nude αποχρώσεων. Εγώ είμαι κορίτσι του nude ! Το προτιμώ στις περισσότερες περιπτώσεις. Γενικώς θεωρώ τα χρώματα αυτά σταθερή αξία!! Τα 4 nude προϊόντα που δοκίμασα είναι τα εξής: 1.      Essence XXXL nude lip gloss 06 Soft Almond 2.     Essence I love trends 03 I ‘m lost in y

THE BODY SHOP 'BANANA' Truly Nourishing Hair Mask

Στο σημερινό post θα σας πω την άποψη μου σχετικά με τη μάσκα μαλλιών Banana από The Body Shop. Γενικώς το θέμα με τις μάσκες μαλλιών με απασχλεί πολύ!! Τα μαλλιά μου χρειάζονται ιδιαίτερη προσοχη για να παραμείνουν υγιή.. Έτσι καταφεύγω σε πολλές μάσκες μαλλιών για να δω αν μπορούν να καλύψουν τις απαιτητικές ανάγκες μου!! Η μάσκα 'BANANA' είναι η τελευταία μου ανακάλυψη και αγορά! Αυτό που μου κέντρισε το ενδιαφέρον και με έκανε να την αγοράσω ειναι τα φυσικά συστατικά της, η μυρωδιά μπανάνας καθώς και το ότι απευθύνεται σε κανονικά προς ξηρά μαλλιά.. Η συγκεκριμένη μάσκα υπόσχεται ότι χρησιμοποιείται για θρέψη χωρίς όμως να βαραίνει τα μαλλιά μας! Περιέχει πολτό από βιολογικές μπανάνες από το Εκουαδόρ  όπως και έλαιο Brazil nut από το Περού. Η χρήση της συνίσταται μία φορά την εβδομάδα για τουλάχιστον 5 λεπτά. Η κοπέλα στο κατάστημα μου πρότεινε να τη χρησιμοποιώ και περισσότερες φορές αλλά για 1-2 λεπτά.    Έτσι μετά από 1 μήνα χρήσης έχω να σας πω